Skoči na vsebino

Kariera

V družbi smo zavezani k spoštovanju naših temeljnih vrednot, kot so odgovornost, strokovnost, zanesljivost, varnost, tradicija in poslovna odličnost. Vrednote so bistvo celotne filozofije podjetja za doseganje poslovnega uspeha in zagotavljanje stimulativne organizacijske klime. Na vsakem koraku si prizadevamo, da se naše vrednote zrcalijo tudi v sistematičnem in odgovornem delu na kadrovskem področju.

Vpis v zaposlitveno bazo

Aktualni razpisi

Temeljne naloge delovnega mesta so:

• sodelovanje pri razvoju novogradenj, obnov in novih produktov družbe na področju gradbeništva;
• priprava, organizacija in vodenje izvedbe projektnih nalog, študij, raziskav;
• izdelava tehnično-investicijske dokumentacije za proces razvoja, izgradnje in obnov;
• vodenje in izvajanje investicij v skladu s splošnim aktom, ki ureja projektno vodenje;
• izvajanje strokovnega nadzora nad izvajanjem  investicij s področja novogradenj, obnov in investicijskega vzdrževanja;
• nadzor nad izvajanjem investicij na področju gradbeništva;
• izdelava in usklajevanje tehnične dokumentacije iz vodnogospodarskih in okoljskih obveznosti po koncesijskih pogodbah;
• izdelava poročil in poročanje pristojnim ministrstvom ter ostalim organom v zvezi z izpolnjevanjem koncesijskih obveznosti, monitoringi, vodnim povračilom in koncesijo.

Delavec opravlja tudi druga dela po nalogi nadrejenega.

Pogoji za kandidaturo so:

·      najmanj VI./2 stopnja izobrazbe smer gradbeništvo,
·      najmanj 4 leta delovnih izkušenj,
·      osnovno znanje angleškega jezika,
·      opravljen vozniški izpit B kategorije.

Pri izboru bomo ocenjevali in smiselno upoštevali tudi:

·      opravljen izpit za pooblaščenega inženirja s področja gradbeništva,
·      izkušnje na področju vodenja projektov,
·      izkušnje pri spremljanju izvajanja projektov in sodelovanje pri nadzoru gradnje,
·      izkušnje iz izdelave projektne dokumentacije s področja gradbeništva,
·      poznavanje gradbene zakonodaje in standardov
·      napredno poznavanje programov MS Office,
·      poznavanje orodij za planiranje,
·      poznavanje specialnih programskih orodji kot so AvtoCAD in podobno,
·      izkušnje pri komunikaciji z naročniki, investitorji in izvajalci,
·      izkušnje pri umeščanju objektov v prostor.

Zaželene osebnostne lastnosti so komunikativnost, natančnost, sposobnost samostojnega in timskega dela, visok odnos do kakovosti, odgovornost do dela, ustvarjalnost, fleksibilnost in pozitiven odnos do sprememb.
Delovno razmerje bomo sklenili za določen čas enega leta s polnim delovnim časom z možnostjo zaposlitve za nedoločen čas. Kraj opravljanja dela bo na sedežu podjetja SENG d.o.o., Erjavčeva ulica 20, 5000 Nova Gorica.
Vse zainteresirane kandidate vabimo, da nam pošljete vlogo z življenjepisom in dokazili  do vključno 16.3.2025 na elektronski naslov:

Zaposlujemo po načelu enakih možnosti in nediskriminatornosti.

Družba SENG bo tudi v bodoče zaposlovala. Če želite oddati svoj življenjepis, se lahko prijavite v našo zaposlitveno bazo, na tej povezavi vpis v zaposlitveno bazo.

Temeljne naloge delovnega mesta so:

• sodelovanje pri razvoju novogradenj, obnov in novih produktov družbe na področju elektroenergetike;
• priprava, organizacija in vodenje izvedbe projektnih nalog, študij, raziskav;
• izdelava  tehnično-investicijske dokumentacije za proces razvoja, izgradnje in obnov;
• izvajanje strokovnega nadzora nad izvajanjem  investicij s področja novogradenj, obnov in investicijskega vzdrževanja;
• vodenje in izvajanje investicij v skladu s splošnim aktom, ki ureja projektno vodenje;
• nadzor nad izvajanjem investicij na področju elektroenergetike.

Delavec opravlja tudi druga dela po nalogi nadrejenega.

Pogoji za kandidaturo so:

·      najmanj VI./2 stopnja izobrazbe smer elektrotehnika,  
·      najmanj 4 leta delovnih izkušenj,
·      osnovno znanje angleškega jezika,
·      opravljen vozniški izpit B kategorije.

Pri izboru bomo ocenjevali in smiselno upoštevali tudi:

·      opravljen izpit za pooblaščenega inženirja s področja elektrotehnike,
·      izkušnje iz izdelave projektne dokumentacije za elektro sisteme,
·      izkušnje pri vodenju projektov in koordinaciji,
·      poznavanje elektroenergetskih sistemov,
·      praktične izkušnje na terenu in sodelovanje z izvajalci,
·      poznavanje standardov in predpisov,
·      napredno poznavanje programov MS Office,
·      poznavanje orodij za planiranje,
·      poznavanje specialnih programskih orodji kot so AvtoCAD in podobno.

Zaželene osebnostne lastnosti so komunikativnost, natančnost, sposobnost samostojnega in timskega dela, visok odnos do kakovosti, odgovornost do dela, ustvarjalnost, fleksibilnost in pozitiven odnos do sprememb.
Delovno razmerje bomo sklenili za določen čas 1 leta s polnim delovnim časom z možnostjo zaposlitve za nedoločen čas. Kraj opravljanja dela bo na sedežu podjetja SENG d.o.o., Erjavčeva ulica 20, 5000 Nova Gorica.
Vse zainteresirane kandidate vabimo, da nam pošljete vlogo z življenjepisom in dokazili  do vključno 16.3.2025 na elektronski naslov:

Zaposlujemo po načelu enakih možnosti in nediskriminatornosti.

Družba SENG bo tudi v bodoče zaposlovala. Če želite oddati svoj življenjepis, se lahko prijavite v našo zaposlitveno bazo, na tej povezavi vpis v zaposlitveno bazo.