Celostna grafična podoba
Ob ustanovitvi leta 1947 so Soške elektrarne Nova Gorica dobile dobro in hkrati odgovorno popotnico. S prevzemom takratnih elektrarn so skupaj s tehniško dediščino prevzele tudi zavezo proizvajati električno energijo iz obnovljivega vira Soče in njenega povodja. Prav dejstvo, da SENG proizvaja električno energijo na eni izmed najlepših alpskih rek je narekovalo posebno odgovornost do naravnih danosti in lepot tega območja. Skrbno premišljeno načrtovanje novih objektov, zgledno vzdrževanje obstoječih in zanesljiva ter odgovorna proizvodnja obnovljive električne energije ob nenehni skrbi za naravno in družbeno okolje določajo osnovno dejavnost in poslanstvo SENG.Ob prvi veliki zgodovinski prelomnici, v času gradnje HE Solkan, v 80. letih prejšnjega stoletja, se je po vzoru razvojno naravnanih podjetij ustvarilo tudi lastno blagovno znamko, celostno grafično podobo (CGP). Ustvarili so jo zaposleni. Znak je v skladu s potrebami tistega časa simboliziral smaragdno reko in turbino ter sporočal, s čim se družba SENG ukvarja. Obdržal se je več kot trideset let.
Leta 2011 je prišel čas tudi za spremembo logotipa. Z novo celostno grafično podobo in novim slogom komunikacij sporoča razvojno poslovno naravnanost SENG.
1. decembra 2022 je družba SENG dobila novo celostno grafično podobo (CGP), s katero se še tesneje povezuje z družbami skupine HSE, hkrati pa s smaragdno barvo grafičnega dela logotipa ostaja zvesta svoji identiteti, ki jo predstavlja prav reka Soča. V celotni identiteti prenovljene blagovne znamke izstopa prav smaragdna barva, ki je tudi barva Soče, na povodju katere delujejo hidroelektrarne SENG. Svojo podobo so že posodobile tudi ostale družbe v skupini HSE, vključno z matično družbo.